mandag 25. oktober 2010

Failed the TimeWarp




5 kommentarer:

  1. Oj, seriøst det var et sykt kult kostyme, du er så kreativ Eyrun <3

    SvarSlett
  2. stilig:D!! fra meretert, din største fan <3

    SvarSlett
  3. jeg kan eeeenten si:
    STRØMPENE DU KJØPTE ER FAAN IKKE GAMLE, HANNA KJØPTE DE TIL DEG DIN DÅRLIGE VENN SOM IKKE HUSKER DET JVLAHORE

    eeeelr:

    Çorape JU BLERE NUK ESHTE Faanes VJETRA, Hanna DE TE JU BLERE SHOKU JUAJ I KEQ NUK KUJTOHET JVLAHORE

    elr::::

    VAKRT HÅR AMGAD

    elr at du ikke ser ut som Columbia (på en bra måte altsåååå)

    elr at jeg er sulten og dermed ikke kommer på noe å si

    *stalkr bloggen din asz*

    SvarSlett
  4. Hhahahahaha hannah kjøøpte dem til meg for et åår siden, i blondetightsens levealder er det ganske gammelt, men jeg husker at jeg fikk den og btw<33
    Columbia er vanskelig å kle seg ut som når man tar det på sparket... fml... men siden du sa det på en positiv måte så jeeei!<3

    SvarSlett